مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 00:002023-09-20سياسي

دانشگاه باید در تمام جوانب زندگی حضور داشته باشد


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عنوان کرد: دانشگاه نه منفعل و نه ستیزه جو، بلکه باید بی آنکه ماهیت علمی خود را خدشه دار کند، در تمام جوانب زندگی حضور داشته باشد و به عنوان محیط آکادمیک تنها به تایید آنچه در شان او است بپردازد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عنوان کرد: دانشگاه نه منفعل و نه ستیزه جو، بلکه باید بی آنکه ماهیت علمی خود را خدشه دار کند، در تمام جوانب زندگی حضور داشته باشد و به عنوان محیط آکادمیک تنها به تایید آنچه در شان او است بپردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی ال هاشم چهارشنبه، 29 شهریورماه در دیدار دانشگاهیان آذربایجان شرقی در آستانه آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها مطرح کرد: دانشگاه های آذربایجان شرقی با 312 شهیدی که تقدیم نظام اسلامی کرده اند، در کنار تمام افتخارات علمی اساتید و دانشجویانش، مدال افتخار رشادت و ولایتمداری را هم برگردن دارند و این مایه مباهات و افتخار است.

وی در جمع دانشگاهیان استان تشریح کرد: همه اندیشه های تربیتی و تلاش های فکری، از خانه تا مدرسه، برای بارور کردن ذهن های سرآمد و خلاق، زمانی به معنای دقیق کلمه به ثمر می نشیند که جوانان متعهد و هوشمند، همواره با استادان اندیشمند در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی حضور یابند و مشغول تحقیق و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه باید در تمام جوانب زندگی حضور داشته باشد

دانشگاه باید در تمام جوانب زندگی حضور داشته باشد